tugceykr Bende adet tarihime göre 7+1 de gittim keseyi ve yolk kesesini gördü ama bebeği göremedi 10 gün sonra çağırdı geç döllenme olabilir diye. Boş gebelikte olabilir dedi bekleyeceğim sonradan böyle gören var mı?
PBC duyguibo344_ çok iyi anlıyorum bana da o iki hafta geçmek bilmemişti ama içini ferah tut iyi şeyler düşünelim iyi şeyler olsun 💕
Mihrasina_ duyguibo344_ benimki geç döllenmeymiş ne zaman gitsem 1 hafta geride çıktı hep 6. Haftada bizde duyamadık ama alttan bakınca duyulmuştu ama ben 7+4 de duydum
Mihrasina_ duyguibo344_ duyulmazsa vajinal baktır mutlaka zaten doktor bakmak isteyecektir ozman duyulur
nesey34 esralogue 7 haftalık ken gittim benişin kalbini dinledik 12 haftalık oldugunde telrar geldi şuan bi sıkıntı yok🥹sizin peki
eminee1_3 duyguibo344_ benim gittiğimde de kese vardı bebeği duyamiyoruz dediler korkmuştum sonra özele gittim 5 gün snra kalp atışını duymuştum geç döllenme demişti bana da ondan duyulmamış görülmemiş korkma hiç sağlıkla gelsin inşallah
esralogue nesey34 çok şükür çok sevindim🥹🤍 benim de geç döllenme olabilir biraz belirsiz bu hafta, inşallah haftaya bebeği görmeyi umuyorum 🌸
esralogue nesey34 5 hafta 6 günlükken 5 haftalık görünüyor dedi doktor. Haftaya doktorun dediğine göre 6 hafta olacak