Tugceecikk Deletedmom133 hcg 65 çıktı hamileyim🙏🏼 Ama 5 gün geçikmeye düşük gibi sanki pazartesi tekrar kan vericem inş düzenli yükselir
Pamukgirl Tugceecikk bende kimyasal yaşadım benimde çok silik çıkmıştı teste. Sonra adet olucam diye beklerken 4 gün gecikti düşük oldu diye gecikme olabilir sandım ama test yaptığımda 4 güm gecikmeyle baya netti çizgiler. Öğrendiğimde 4+4 dük. Şuan 7+5 olduk. Hayırlısı olsun canım. Bu arada 4 gün gecikmeyle 2108 çıktı kan değerim. Uzun oldu kusura bakma 🤭🙏
Zehramom Tugceecikk benimde 4 gün geçikmeylr 67 çıkmıştı 3-4 krre 2 günde bir kan verdiö yükseldi çok şükür geç döllenme denmişti
Yek Tugceecikk Merhaba Ben de bir kimyasal gebelik gecirdikden sonra hamile kaldim. Endise ediyor olmaniz cok normal. Insanda hep bir suphe oluyor olumsuz bir deneyimden sonra. Umarım sağlikli bir gebelik gecirirsiniz.
Madamminia Tugceecikk benim yaklaşık 15 gün sonra silik çıktı.Sonra her geçen gün netleşti.Hatta geç döllenme olmuş hem de 2 hafta.Şimdi 39 haftalığız oğluşumla 🥰
Tugceecikk Madamminia bende geç döllenme diye düşünüyorm 29 günde bir oluyorm ovülasyon 18. Gündü geç döllendi sanırım
Tugceecikk Pamukgirl hayırlı olsn cnm ya inş bende o değerleri görürüm yine kan vericem artışına bakmak için
canancohaz Meraba adetim 8 gün gecikti iki test yaptım ilki çok silik ikinci biraz daha belirgin acaba böyle olan var mı aranız da
Tugceecikk canancohaz benimde öyle ilk gölge gibiydi şimdi açık pembe iki günde bir bakıyorm demekki hcg yükseldkçe daha belirginleşiyor
Tugceecikk Zehramom çok benziyorz acaba kontrolde alttan muayenemi oldunuz haftaya randevum var kısmetsa gec döllenmeya büyük ihtimal karından gözükmez diye düşünüyorm
canancohaz Tugceecikk Tugceecikk merakla Pazartesi’yi bekliyorum kan testi yapıcam inşallah sonuç belli olur
Yagmurerdnmz Tugceecikk canim benim 7 gun gecince yapmıştım test ve silik çıkmisti ayni gun kan testi yaptırdım değere göre 5 haftalik hamile olduğum görünüyordu. 2 3 gun sonra doktora gittiğimde vajinal ultrasonda göründü. Emin olmak icin kan testi yaptirabilirsin
Zehramom Tugceecikk cnm 5 yada 6 haftada fln kontorle gittim kese göründü 7 haftada alttan muayeneyle kalp atımı göründü
Tugceecikk Yagmurerdnmz evet 65 çıktı hamileyim 🙏🏼 Düzenli yükselicekmi diye kan vericem yine sağlk ocağına gidiyrmda kadın doğuma randevu aldm alttan muayene olcm bende galiba keseyi görmeden rahat edemycm karından baktırmak istiyodm ama değer yüksek olmalıymş galiba
Yagmurerdnmz Tugceecikk gözünüz aydın:) umarım saglikli bir gebeliğiniz olur. Evet belli bir değerden sonra görünüyor karından.
Tugceecikk Yamo canım büyüyemeyen yerleşemeyen bebek genetik bozukllktan olabiliyor sağlıklı olmadığı için hcg hormonu salgılıyo ama yükselemyo ve kendiliğinden düşüyo adet oluyosun aslında test yapmasan anlamasn öyle birşey
Ayseegull Tugceecikk tatlım bende kimyasal gebelik yaşadım ertesi ay adetim gecikti korkudan test yapamadım 1 hafta bekledim ve hastanede kan testi yaptım çok şükür hamileydim şu an 14 haftalık darısı başına inşallah