Tugceecikk
Canım benim aynı şekil oldu 🙆🏼♀️ Adetime 2 gün vardı ben hisettim anormal bir şekilde gecikmesini beklemeden test aldım 2. Çizgi silik çıktı . Eşim dayanamadı eczane gidip sordu tebrikler baba oluyorsunuz dedi 😂 gene dayanamadık kesin içimiz rahat etsin diye hemen hastaneye gidip kanka gebelik testi yaptırdık değerim 77 çıktı . Doktor henüz çok yeni hormonalda olabilir 1 hafta sonra tekrar testi yap dedi yaptım ve kan değerim yükselmişti . Ve şimdi 12 haftalık gebeyim 🤰🏼 Yani çift çizgi illa belirgin olmasına gerek yok en yakın zamanda kan tahlili yaptır canım 🙏