Erel yok canım 5 haftalık oldu hcg değerim 24 tü zaten yarıya düştü kanamam başladı doktor kimyasal gebelik adet olyrsn şuan kan vermesen öğrenmezdin bile dedi adetin geçikti sanardın dedi gebe kalmanda sıkıntı yokdedi bizde o ay yine denedik yine silik çizgi korkuyrm o yüzden