Nurnur41 Okadar merak ediyorum ki 11haftalığız bizde. 🤔🤔 Hayırlısıyla ve sağlıkla gelsinler tabi en önemlisi o ama
Gebebebe Googlea hızlı resim yazın sonra orda dosya seç yazıyor ordan resmi seçip yükleye basın yükledikten sonra aşağıda link oluşuyor onuda kopyalayıp buraya yapıştırın.
bicirinannesi Seherr biraz erken gibi sanki 16 haftayı beklemek lazım canım. Biliyorum çok zor beklemek. Ben de daha tam öğrenemedim 16. Haftadayım. Hep bi tahmin netlik yok🤷♀️
Gebebebe Tugbakaya doktor önce kız gibi dedii. Eşim çok ısrar edince. Ama sonra geçen gün bu dedi aa nasıl olur geçen hafta kız dediniz dedimm yaa öyle mi dedim diyo yok bu erkek diyo yinede haftaaya kesinleştirim dedi☺️
Feyzadgzl [url=https://hizliresim.com/4jQomL][img]https://i.hizliresim.com/4jQomL.jpg[/img][/url] Bakarmısınız rica etsem hala cinsiyeti öğrenemedik😔
Sulee123 Asdjasdj34 https://i.hizliresim.com/zjLZ86.jpg https://i.hizliresim.com/dvDdj4.jpg https://i.hizliresim.com/alpQqz.jpg İlk fotoğraf 7-8haftalık 2. Foto 9,5 3.ise kalp atım grafiği sormayı unuttum kaç attırıyor diye birde normalde 5-6 gün önden gidiyor ultrasonda
Feyzadgzl Asdjasdj34 [url=https://hizliresim.com/v6V2m4][img]https://i.hizliresim.com/v6V2m4.jpg[/img][/url]
Gebebebe Sulee123 ne acelen var gerçekten merak etttim böyle konuşuyosun insanlarla. Biz meraktan sevimlilikle sorarken sen ünlem işaretleri nasıl konuşuyorsun
Asdjasdj34 Feyzadgzl cinsiyetten önce usg yanlış mı ölçüm yapmış canım 35 haftalar falan gözüküyor bide Mart’ı gösteriyor burda kaç haftalık
Sulee123 Asdjasdj34 tabii ama hani kese şeklinden mi veya daha çok küçük ya nasıl tahmin yürütebidgini merak ettim