Asdjasdj34 Feyzadgzl cinsiyetten önce usg yanlış mı ölçüm yapmış canım 35 haftalar falan gözüküyor bide Mart’ı gösteriyor burda kaç haftalık
Feyzadgzl Asdjasdj34 [url=https://hizliresim.com/lqpGvB][img]https://i.hizliresim.com/lqpGvB.jpg[/img][/url] Buda kesemin ilk görüntüsü
Gebebebe Sulee123 ne acelen var gerçekten merak etttim böyle konuşuyosun insanlarla. Biz meraktan sevimlilikle sorarken sen ünlem işaretleri nasıl konuşuyorsun
Sulee123 Gebebebe pardon ya nerde ünlem iyi misiniz siz ilk çoçuğum ve çok merak ediyorum nasıl tahmin yürüttüğünü öğrenmek istedim. Acelem hemen doğurcam ona göre yada tutcam 😂😃 hey allahım yaa
Sulee123 Gebebebe aman canım siz meraktan sevimlilikle sorun herkes mış Mış değil demek ki bende bakar mısınız dedim rica ettim deli mi ne senin acelen Salı kadar sıkamadın mı dişini sevimlilikle sordun gebe anne hayret birşey ya 🤣🤣
Gebebebe Okumamız yazmamız var çok şükür sen bir post daha açmıştım acillll çok acilllll!!! Falan diye şimdi burdada böyle konuşuyosun bizimde ilk gebeliğimiz merakta ediyoruz ama acelemiz yok neyse.
Sulee123 Gebebebe kızım ben acili tam bana nerde ünlem var bi göster kız yoksa tüm msj okudun mu 😃😂ayy post actıya buralar hep onun aman canım dur ben nasıl konuşacağımı bilmiyorum insanlarla sen devam et sevimli sevimli 😄
Feyzadgzl Tokattt google a hızlı resim yazıp resmi dosyalardan yükleyip altta url yazan yeri kopyalayıp sohbet sayfasına yapıştırarak canım
Sulee123 Gebebebe bencede deme ne acil acil diye post açtım ne de insanlara emrivaki konuştum. Ne sana dert olduysa ilgisiz eliboş belli merakımı bile buna göre sekillendircem özür 😐, ✋
Tokattt Feyzadgzl çok teşekkür ederim canım yükledim bende tahminlerini almak istiyorum buradaki deneyimlerinize nazaran🤗
bicirinannesi Seherr biraz erken gibi sanki 16 haftayı beklemek lazım canım. Biliyorum çok zor beklemek. Ben de daha tam öğrenemedim 16. Haftadayım. Hep bi tahmin netlik yok🤷♀️
Tokattt Asdjasdj34 <a href="https://hizliresim.com/grp02b"><img src="https://i.hizliresim.com/grp02b.jpg"></a> bende çok merak ediyorum yardımcı olur musunuz lütfen 🤲🏻