Gebebebe Bu minnik acaba kız mı erkek mi? Sizce? Doktorumuz tahmin etti ama kesinleşmesi için salıyı bekliyoruz 😍
Anneyimmmmm Gebebebe erkek 😊 aynı benim bebişimin görüntüsü duruşu göbeği kafa yapısı falan aynı erkek benimki de 😊
Eda0509 Gebebebe aynı benim bebik gibi durmuş 😊😊😄😄 cinsiyetine ne dedi doktorun tahmin olarak. Ben pazartesi günü öğrenicem inşallah
Seherr Asdjasdj34 ayyy banada bakarmısınız [url=https://hizliresim.com/16BbOG][img]https://i.hizliresim.com/16BbOG.jpg[/img][/url] 😘😘
Sulee123 Asdjasdj34 ayy bana da bak hangi haftayı atacağım şuan 9 haftalık fotoyu nasıl Atacam yaa noluuur
Tokattt Asdjasdj34 <a href="https://hizliresim.com/grp02b"><img src="https://i.hizliresim.com/grp02b.jpg"></a> bende çok merak ediyorum yardımcı olur musunuz lütfen 🤲🏻
Sulee123 Asdjasdj34 https://i.hizliresim.com/zjLZ86.jpg https://i.hizliresim.com/dvDdj4.jpg https://i.hizliresim.com/alpQqz.jpg İlk fotoğraf 7-8haftalık 2. Foto 9,5 3.ise kalp atım grafiği sormayı unuttum kaç attırıyor diye birde normalde 5-6 gün önden gidiyor ultrasonda
Gebebebe Seherr canımm hiç net değil bu ben hiç anlamadım. Benimki o kadar net ki ama onuda anlamadım. ☺️