istkizannesi aynı duyguları hepimiz yaşadık merak etmeyin . Hatta doğumhanede doktorum neyden korkuyorsun bu kadar diye sormuştu sonrasından demiştim. Şimdi kızım 3 yaşında bir tatlı dilli konuşuyor ve kibar izin almadan hiç bir şeyinize dokunmaz teşekkür eder mersi der. Bana çok sinirlenirse anne bu yaptığın yanlış veya bu hiç adil değil der .
Yani kızınız sizin aynanız olacak. Ektiğimizi biçiyoruz. O marketteki kıza da öyle terbiye verilmiş demekki veya döverek kızarak verilmeye çalışmışlar terbiyeyi ama olmamış