istkizannesi Çok doğru söylüyorsun canım insanoğlu çok nankör..
Bende yavrumun bana bi arkadaş bi yoldaş olacağını düşünüyorum, kimsesizken tek varlığım olacak.. Eminim bu düşüncelerimiz yavrularımızı kucağımıza aldığımızda geçecek. Bu sürecin geçici olduğunu düşünüyorum.. 🙏🏼