Ebru3435 di mi,kızlar almış başını gitmiş çünkü devir çok kötü. ama erkeklerde de aynı şey geçerli. Kızı erkeği yok ama genel olarak büyük bi sorumluluk😔 inşallah terbiyeli,düzgün yetiştiririz ve inşallah her zaman iyi insanlarla karşılaşır,çünkü ailede bir yere kadar yanında😔