Mervee09 evet evet, normal doğumda da yataktan tek başıma kalkamıyorum rahatça. Destek illa istiyordum ki alt kısımdaki baskı azalsın diye… Geçen hafta bugün ameliyat olmuştum hatta 15te aldılar ameliyata, henüz girmemiştim ama hala tam rahat değilim… Bebeğim yanımda değil, o sebeple kahroluyorum her gün, inşallah atlatacağız bu süreci sağlıcakla 🤲🏻 bebeğim yanımda olsa bakardım her halükarda ama şu an boş boş yattığım yerden kalkmak dahi zor. Bir de beni spinal zorladı. Acil aldılar ameliyata, yemek yemiştim ben… Genel anestezi yapamadılar o yüzden. Bir de ameliyat sonrası, küçük bir kriz yaşadım hem spinal hem de durumun şoku yüzünden. Ekstra zorladı beni yani bu süreç… herkes evladına sağlıcakla kavuşsun en kolay ve güzel şekilde 🤲🏻 şimdi spinal yüzünden bir takım komplikasyonlardan şüpheleniyorlar ama anca dikislerimi aldırmaya gidince kontrol ettiririm. Bir de bebeğim küçük olduğu için sanırım, sezaryen yerimi çok kesmişler, çıkarırken zedelememek için… 25 cm den fazla yara izim