Doğum için ailemin yanına başka ile gittim ben son 1 ay doğal olarak doktorum değişti ilk gittiğim doktor sezaryene almak için demediğini bırakmadı korkuttu strese soktu yapamazsın dedi tarih uygun değil bayramda doktor bulamazsın dedi. Bende bir daha ona gitmedim başka hastaneye gittim ilk anda güven verdi doktorum daha önünde zaman var her ikisinide yaparsın bir engel yok stres olma zamanı gelince senin isteğin doğrultusunda bi karar alıcaz demişti. Ve öylede oldu vajinal doğum istiyordum o da beni çok destekledi birlikte başardık. Başkalarının seni korkutmasına önüne engel koymasına izin verme sen ne istiyorsan onu yap. Hangisi olursa olsun sağlıkla bebeğini kucağına alırsın umarım 🙏🏻