Mervee09 amin inşallah 🤲🏻🤲🏻 yani Sezaryen zor ama geçip gidiyor tabi ki. Şu an birisi beni yataktan kaldırsın diye bekliyorum ki süt sagayim 🥹 bir de benim kesi yerim çok büyük. Bebeğim küçük hafta olduğu için, kafasından tutup çekmek istememisler o sebeple kocaman kesmişler. O da zorlamış olabilir bilemedim… Normalde dediğiniz gibi, doğurdum, ayağa kalktım, temizlendim, giyindim, bebeğimi kucağıma aldim mis gibiydi.