Ezgi3545 doktorunuz önerdiyse benim üzerine birşey demem pek etik olmaz. Ama kahvaltıda tükettiğiniz şeylere göre tokluk şekeriniz bana göre düşük çıkmış, şeker yüklemesi yaptırmalısınız bence. Ben gebelik şekerinin önemli olduğunu düşünüyorum ve takip edilmesi gerektiğinden yanayım çünkü dikkat edilmezse bebek ölümüne ya da gebelik zehirlenmesine kadar kötü sonuçlandığı olabiliyormuş. Seçim sizin tabi ki yorum yapamam bu konuda 🌸