birdilektut15 benim şeker yüklemesinde 1.saatim 163 çıkmıştı. Sonrasında cihaz ile ölçüm yaptım 1 hafta kadar, açlık tokluk olmak üzere günde 4 defa. Sonrasında sabah kahvaltı sonrası tokluk şekeri 180i buldu ara ara, o yüzden doktorum sabah kahvaltıdan önce 4 doz insülin başladı. O günden bu yana stabil 110-120 arası değişiyor şükür. Bir de diyete de harfiyen uyuyorum aynı zamanda