Detaylı ultrason da ve normal ultrason benim bebeğin, karın çevresi büyük ,suyuda fazla çıktı .şeker yüklemesi yapıldı gebelik şekeri çıktı endokrin insülin başladı. Sabah 9 da uyanınca şekeri mi aç karna ölçüyorum sonra kahvaltı ( kesinlikle ekmek yok burda tam buğday ekmeği yiyebilirsin diyen arkadaşlar yanıltıcı bilgi vermeyin) bol yumurta ,taze sebze ( taze fasulye yasak şekeri çıkartıyor) tavuk, balik, et, ayran, kefir, peynir, BOL yeşillik, kuru yemiş, meyve olarak sadece ekşi elma. Bulgur, makarna, pirinç, yasak ( Bulgur şekeri uçurur) 3 ana ,3 ara öğün. Kahvaltidan 1 saat sonra şeker ölçümü. ( insülin kesinlikle aç karna vurulmaz !!! Ben 10, 30 gibi vuruyorum. Öğle, akşam şeker ölçümü yapıp yaziyorum….. biraz sabır dikkat li olmak lazım