Esmalemdar Tugba92 35+5 de Doğum yaptım erken Doğum ama elhamdulillah gayet sağlıklıydı kaldı ki sizinki 38 haftalık oluyor aslında
Esmalemdar Tugba92 benim kızım 2.700 doğmuştu ama 2kg kadar düşmüştü sarılık felan oldu ama şimdi 3.5 yaşında gören yok artık bu 5 sen bize yalan söylüyorsun diyor 😀
Devran 32+5 im dün gece yüksek tansyon protein kaçağından hastanede yattım iki doz ciğer geliştirici oldum oğlum 2.126 grm 46 cm ama doğarsa kuvoz dedi doktor tabi sabaha kadar hem tansyon hem protein kaçağı düzeldi doğurmadım ama bu durumlar erken doğuma sebebiyet veriyo bide nts de sancım çıktı gece gündüz çıkmadı ben Allahtan hazırlamıştım eksik yok ta çantamı yapcam bi tek
tugce4161 Tugba92 çok iyi canım.masallh benimki 2.665 çıktı 37+3 olduk şükür doktorum olumsuz bişey demedi haftaya gelmezse bende suni sancı alacagim