Emelinda Englishteacher ben de ben de 😅 38-39 ideal gibi geliyor 40 çok uzun sanki, bir de bebek çok kilo alırsa normal doğum yapamam diye korkuyorum 😬
Englishteacher Emelinda evet ben de yapamam çok kilolu olursa şuan 37+4 üm ve bebeğim 3200 bana çok geliyor doğurana kadar daha fazla almasın istiyorum 🙈 o yüzden artık doğum başlatma çalışmalarına başlıcam yavaştan 😂🤷🏻♀️
Emelinda Englishteacher Hurma, pilates topu, squat. Var mıdır bunlar dışında bildikleriniz, bana da lazım 😊
Sedef2 Tugba92 üzülme çok da erken değil benim kızım da plasenta yaşlanması yüzünden 37+5 de sezeryanla alınmıştı küvezde bile kalmadı. İnşallah sağlıkla gelsin bebeğin
tugce4161 Tugba92 çok iyi canım.masallh benimki 2.665 çıktı 37+3 olduk şükür doktorum olumsuz bişey demedi haftaya gelmezse bende suni sancı alacagim
Englishteacher Emelinda ahududu yaprağı çayı, adaçayı , ananas, merdiven inip çıkma bide bunlar var ☺️
GamzeCan Tugba92 doktorum 37 + yı gördük artık doğabilir dedi, 37+4 üm doğmuyo diye üzülüyorm şahsen😂 kilosu nasıl?