Tugba92 Merhaba bayanlar suyum az ve bebeğim ters olduğu için 37+6 ya denk geliyor sezeryan tarihim Doğum için doktorumun verdiği tarih erken gibi geliyor bana üzülüyorum sizce nasıl?
Yalinn8 Tugba92 aslinda 38 oluyosun erken diil, 38 sezeryan icin gayet normal bi zamanlama erken diil
Englishteacher Tugba92 36. Haftamda doktor bebeğin isterse bugün doğabileceğini artık herşeyin gelişmiş normal olduğunu söylemişti. Ben de 38. Haftamda doğsun istiyorum ☺️
Tugba92 Deletedmom434 küveze alırlarsa yanımda kalmasa diye korku düştü içime dudağım 5 yerinden uçuklamış 😢
Women 38 nerdeyse benin kizimi 38 .haftada aldi dr hic bi sorun olmadi bosuna evham yapma anin tadini cikart 😊
Tugba92 Women 1 daha dursa içim rahat edecek gibi sanki 38 olacak ya 🤭🤪 doktora da diyemedim tabi bunu 😂
Deletedmom434 Tugba92 usg ile 2700 dü doğduğunda 2400 dü 2 ay 28 günlükken 6 kiloydu 3,5 aylığız☺️ Minik doğanlar çabuk toparlanıyor
Emelinda Englishteacher ben de ben de 😅 38-39 ideal gibi geliyor 40 çok uzun sanki, bir de bebek çok kilo alırsa normal doğum yapamam diye korkuyorum 😬
Hfsskbr 35+3de su bittiği icin almışlardı benm de sadece kan şekerini kontrol amaçlı 2 gun kuvezde kaldı o kdar
EzgiDurdu Tugba92 benim yarın 37+0 da olacak sezaryen 💕🙏🏻 Endişeliyim ben de sizin gibi, inşallah sağlıkla gelirler 💕💕