Duygu_52 benim eşimde bebekken yaptımadı.Sonrasinda yas aralığı var onun dedi😒 en geç benim oğlan olmuştur herhalde 7 yaşındayken yapıldı 😅 baştan sadece ameliyathanenin girişinden korktu fazla beklettikleri için sonrası rahattı yarı narkozlu hemen kalktı gitti tuvalete bende şaşırmıştım.Çünkü oğlum bi çizik olsa kıyafetleri koparan birisidir.Eve gelincede sünnet kiloduyla gezdi.Ama ben 1 gece başında bekledim hadi ilk gece üstüne yatmasın diye kremlerinide kullanınca 1 haftada tamamen geçti.