Duygu_52 illaki canı sıkılıp kalkacak alış yarına kadar. Eğer kalkmazsa zorla canım yürüsün..Birde nacizane fikrim sünnet kilodunda da çok tutma canım gündüz,delikler olsa bile hava almiyo nemli tutuo çok, evin içinde ya biraz açık dursun kurusun😊 Çok konuştum yine bu tür durumlar da tutamıyorum kendimi