Fspgmb Meral_63 yoo niye yapışsın biz geçen annemle yaptık sigara böreği ıspanak ve patatesli. Sigara böreği zaten soslu bişey değil yapışmaz yani. Diğerleri soslu oluyor hani biz yoğurt yumurta soda ile yaptık yanlıs hatırlamıyosam eğer sosunu, buzluktan cıkardıktan sonra hemen ayırmaya calısma bırak biraz çözünsün sonra zaten kendileri kolayca ayrılıyor. Tabağa dizerkende aralarına yaglı kagıt ser mutlaka hepsi iç içe geçmesin
Fspgmb Semanur_71 kuru üzüm alırsanız buzluğa koymaya gerek yok. Ben normal üzümden kompostu yapmayı daha çok sevdiğim için öyle aldım hani meyve olarak yani direk. Biraz yeşilinden birazda siyahından aldım ayıkladım sonrada buzluğa attım. 2 gün önce bir poşet çıkartıp, çözündürüp biraz içine kuru dut katıpta kompostu yaptım hatta ☺️ kuru üzümlede olur tabi ama meyveden yapınca daha iyi gibi geliyor bana bide ben meyvelerinide en son eziyorum içindekilerde çıksın diye 🙏🏻
bebeklerim__ FKA benim çevremden birisi börek sardı diğeri kurabiye ben poğaça yapacağım annem sarma bunlar beslenmeye ve gelen gidene. Ben 2 pisirimlik de biber dolması doldurdum kolayca çıkarıp hazir yemeğim olur diye
Fspgmb bebeklerim__ yok ben daha önce yapmıştım hazırlayıp streçle yuvarlak olarak sarıyosun ya öyle yapmıştım mesela çokta güzel oluyor çıkartınca çay yanına iyi gidiyor hemde ☺️ buzluğunuzdan koku şikayetiniz yoksa yapmaz eğer içindekilere buzluk kokusu tadı veriyosa onu bilemiyicem. Benim annemin buzluğu mesela artık iyi değil eskidi iyice bazen buzluk kokusu tadı geçiriyor ama ben hiç öyle bişi yaşamadım öyle söyliyim🙏🏻🙏🏻 Sıcak şekilde sarıp koymayın ama zaten internete yazınca tarifinde çıkar 💗
Fspgmb bebeklerim__ bide bazıları sarıp donunca da çıkartıyo kesiyo mesela kaplara bölüştürüyor. Öylede yapabilirsiniz tabi çıkarınca daha pratik olur ben direk komple çıkartıp 5-10 dk bekletiyodum ki kesilecek kıvama gelsin diye sonra kullanıp koyuyodum 🥲 uygun bir kap varsa dilimlenip te koyulabilir💗
Birsen15 FKA ben yemek için karnıyarıklık ve oturtma yapmak için patlıcan fırınlayıp attım .dolma biber hazırladım .taze fasülye kavurup paketledim.kırmızı biberden kahvaltılık soslar hazırladım ve yemeklik doğradım.sivri yeşil biberden de hem yemeklik hem kızartmalık hazırladım domates doğrayıp attım menemenlik. Biraz kavanoz yapmayı da düşünüyorum domatesten. Daha kıymadan sulu köfte için ve normal köfte için hazırlayacağım. Kışa geliyor doğumum çilek attım tatlılarda kullanırım diye .hem kendimiz için hem misafirler için poğaça kurabiye chesecake sarma gibi şeyler hazırlayacağım ancak yaparım zaten 3,5 ayım kaldı ama artık çok çabuk yoruluyorum ve halim kalmıyor
Eyllullu FKA bence şuan mevsimi olan her şeyi koymaya başlayabilirsin ya hamileliğinin ilerleyen zamanlarında da kolaylık olur 2 yaşında çocukla karnın burnunda yemek yapmak da zor olur, hem de domates fasülye filan bulunmaz bir daha, daha sonra da mevsimlere göre koyarsın, doğuma yakın da poaca börek gibi şeyleri yaaprsın
rumeysa_ruya FKA biber dolması, karnıyarık,kızarmış patlıcan kabak ve biber , bezelye , taze fasulye , pizza , köfte hem kızartmalık hem çorbalık , börek , poğaça, mantı , içli köfte benim aklım gelenler bunlar bende yapıcam ileride
Gamzeahmet123 ddefnos acaba lahmacunu nasıl koyuyorsunuz tadında değişiklik oluyor mu fırında pişirtip mi çiğden mi kusura bakmayın ilk defa duydum da bende yapmak isterim merak ettim
ddefnos Gamzeahmet123 içini kendim hazirliyorum fırında yaptiriyorum soğuyunca kilitli poşetlere bi aksamda yiyecegimiz sayıda koyup kapatıyorum çıkarınca da fırında üst üste koymadan ısıtıyorum hiç tat değişimi yaşamadık yeni çıkmış gibi oluyor
Gamzeahmet123 edabolukbasi3- merhaba salatalıklar da tat değişikliği oluyor mu dolabımda var şuan taze bahçeden toplandı denemek istiyorum ama güvenemiyorum o yüzden boş yere ziyan da etmek istemiyorum
Zeynepkarip FKA sarımsağı blenderda çekip buzdolabı poşetiyle porsiyonluk ayırdım ben soğanı da yemeklik ya da piyazlık doğrayıp attım dolaba hiç de koku olmadı siz de gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz 💕💕
merymeryemce Ben sarımsakları soyup koyuyorum, buzluk hazırlığı da taze fasulye barbunya bamya biberlerden yemeklik doğradim bütün koydum kizartmak için domates koydum bütün şekilde sıcak suda bekleyince kabukları soyuluyo taze gibi oluyor börek sardım sigara böreği köfte yaptım izmir köfte ve yuvarlak şekilde poğaça ve mozaik pasta falan da yapıp koymayı düşünüyorum patlıcanları da oturtma yapmak için doğrayıp kizarttim domates sos yaptım turşularim da tamam bide dolmalık biberleri içini çıkarıp koydum buzluğa hemen doldurup dolmasını yapmak kolay oluyo
Kabiyra00 FKA soğan sarımsak koyarım her zaman. Koku için kilitli poşet yada kapaklı saklama kabı kullanabilirsin. Çok büyük kolaylık. Menemenlik sos yaptım ama ben kuru fasulye, nohut gibi yemeklerde de kullanıyorum o sosu. Yeşil biber fazla almış eşim. Onları da doğrayıp atacağım buzluğa. Bazısı iki dakikalik iş abartmaya gerek yok diyebilir ama bir soğan doğrama süresinde buzluktan çıkardığın soğanı biberi pisiriyorsun. 2 dakika da olsa kârdasin. Zaman önemli 🌸