FKA ben taze fasülye, barbunya, bamya, haşlamalık mısır, karalahana, sarma, semizotu, kabak, çarliston biber, mango,avakado, yaban mersini, közlenmiş patlıcan, közlenmiş kapya biber, ve kıtlık olacakmışçasına domates attım 😂 bir de fasülye, nohut, mercimek, yarma ne bulduysam haşlayıp porsiyonlayıp atıyorum zaten hep. Hindi ve tavuk göğüs alıp sotelik doğrayıp porsiyonlayip atıyorum. Eşim de köfte yapiyo onu atiyoruz.Kompostoluk meyve de atilabilir daha ama benim yerim kalmadı. Soğan da doğradım bu arada bir hafta filan baya kokuttu ama suan buzlukta hic sogan yokmus gibi geçti tamamen. Onu bir daha posetle degil de plastik kapla aticam sanki öyle daha az kokmuştu. Ama koku hep oluyor basta maalesef :(