MucizemmmLiya 2kizannesi- Kuran’da da geçen Lina ’nın anlamı hurma fidesi demektir. Haşr suresi 5. ayette geçer. canim
MucizemmmLiya Asel herkezde var her 3cü asel takiyor artik ya bunaltti o isim ama Liya cok güzel sabrin en güzeli demek benim insAllah kizim Liya Nur olacak ♥️ Bence Liya Lina Mira Alya bunlar cok güzel isimler ..
gdaslik Megi biz zeynep koyacağız Eskiden beri bir kızım olursa adını zeynep koyacağım diye hayal ederdim asla modası geçmeyecek anlamı çok güzel bir isim. Babasının süsü anlamı da :) eşim de öykü ismini çok beğeniyor bu arada belki fikir olur.
Zynpdrgn Benim oğlum olacak lızım olsaydı lavin düşünürdüm yiğenimin ismi ömür elfin beğendiğim kız isimleri defne eylül destina ronya duru melodi gibi
[silindi] Megi benimde prensesim olacak ve inşallah ismi Betül ❤️ eski isimler her zaman daha güzel bence Büşra Zehra Elif Zeynep Melek Ebru bence yeni isimlerden çok çok güzel 😊
Kahramanlar Kızım oğlum babası ve ben kağıtlara istediğimiz isimler yazdık ben 3 ihlas bir fatiha okudum çektim kağıt Damla çıktı
Dyggdr [silindi] bende aysima düşünüyorum eşim pek sıcak bakmıyor. Diğer güncel isimleri de ben sevmiyorum. Elif, zehra, zeynep, sude vs. Bu isimlerden de ailede o kadar çok var ki isimsiz kalcak kızım :)