Esmademir34 Öncelikle çok geçmiş olsun umarım sağ salim kavuşursunuz bebeğinize 🙏🏻 ama şunu anlayamadım kordon dolanmış ya bebeğinize nasıl şuan evde bekleyebiliyorsunuz daha iyi bir hastane yok mu başka oralarda bu riske girilir mi bilemedim 🥺 ben onu duyduktan sonra bi dk bekleyemezdim sanırım hangi doktor girecek ameliyata o an en son düşüneceğim şey olurdu.Allah kolaylık versin size,sağlıkla gelsin inşallah.