Kikiriki özeldeki yatış dedi ama benim hastanede kalacağım muamma olduğu için yatış yapamadık bir geceliğine 15bin tl istedi bir ay kaldığını düşün nasıl güç yetecek ki ilaçlar vs dahil değil bu ücrete
Devlette sorun olmadığını söyledi taburcu etti bugün tekrar 8aydır gttğm hastaneye gittim doktor nst iyi kalp atışları çok güzel normal doğum yapabilirsin Sezeryanla alsak çok ufak bebk şu an dedi eğer bebek sıkıntıda olsaydı Kalp atışı kötü çıkardı dedi sık sık kontrole gel dedi