elifnur1616 Merhabalar Eylül annesi olarak bende çok heyecanlıyım ya.. bir ara yalancı kasılmalar o kadar arttı ki ağustosu çıkartamayacağım diye çok korktum ama çok şükür eylüle kavuştuk. 37+5 deyim bende 2 hafta önce 3.100 gr dı yârın kontrolüm var yüksek çıkmasından korkuyorum çünkü hep muayenede iri gidiyor dediler. Normal doğum riske girmesin diye gelsin istiyorum artık bu hafta. Bakalım hayırlısı hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🫠🤲