Umayumayumay minikelebek_ Benim de 36′da o kiloda çıktı. Benimki ikinci. Doktor şekerden şüphelendi ama daha önce şeker yüklemesi de yaptırdım bir şey çıkmamıştı. 37+6 için sezaryen günü verdi. Size doktor bir şey dedi mi ?
minikelebek_ Umayumayumay benim ilk gebeliğim 24. Haftada şeker yükleme testi yapmıştım temiz Çıkmıştı ama geçen hafta kan vermiştim bugün doktor bakınca şekere dikkat et dedi
Umayumayumay minikelebek_ Ben en son gün verilmesi için kan tahlilllerini verdiğimde kan şekerime bakılmıştı o da normal çıkmıştı. Bilemiyorum. Az kaldı doğsun anlayacağım artık ne olduğunu :)
momkrm19 elifnur1616 36.haftadayım bu hafta sezeryan tarihim netleşecek bakalım kızım Eylülün hangi günü gelecek 🤗