Hamileliği 30’undan sonra istemiştim ve çok şükür oldu. Bir kızım var şimdi 40’ıma varmadan yeniden hamileyim. Hiç bir şeye geç kalmıyorsunuz, içiniz rahat olsun. Hamile kalmadan dişlerinize mutlaka bakım yaptırın,hamileyken yapılmıyor. Ve hamilelikten önce doktor kontrolüyle sağlık durumunuzu öğrenin, gereken bir şey varsa tamamlayın bence.