derryaaneva Ozgenurribo ya bende kafayı yiycem 4 gün önce test yaptım silik çıktı kan verdim negatifti bugün regl olmam gerekti olmadım test yaptım yine iki çizgi var neden böyle oluyor
derryaaneva emos1301 ya ben de bugün reglmolmam gerekti 4 gün önce test yaptım silik çıktı kan verdim negatifti bugün olmadım yine test.yaptim yine iki çizgi var neden böyle oluyor yaa
emos1301 derryaaneva inanın hiç bilmiyorum böyle bir şeyi yaşamadım ama geç döllenme olmuş olabilir belki sabah tekrar kan verin bence
fatmaklcasln Benimadimanne bende elendim😐 1 bucuk yıldır istiyorum 3 Şubat’ta kürtaj olmuştum o zamandan beridir adetimin ilk gününden itibaren satınca 26.gün adet olurdum ama 2 aydır 1 2 gün gecikmeli oluyor tam ümitleniyorum oldu diyorum negatif çıkıyor adet oluyorum
derryaaneva Benimadimanne 2 çıkmıştı 4 gün önce yükselir mi ki ya bugün adet olmadım tekrar yapaym dedim yine iki çizgi bende neye inanicami şaşırdım
nurludunyam Benimadimanne düzenli şekilde adetım ya ay sonu ya da ayin bası gibi başlardı Bu ay baya bir kasik agrisi ve sürekli şekilde uykum isteği olunca test yaptım pozitifi gördüm kan verdim sonuc bekliyorum 🫶🏻
nurludunyam nurludunyam testi tekrarlayamadım hata payı olmaz dimi kızlar hala regl olmadım kasik agrisi ve sürekli uyumak istiyorum
Benimadimanne nurludunyam bende de aynı belirtiler var testin çok net maşaAllah Rabbim isteyen herkese nasip eylesin kasık ağrın adiri miydi karnın gurulduyor muydu
mehmetsaki nurludunyam maşallah var görünüyor biraz geçtikten sonra kan vermeye de gidebilirsiniz sonra da 7-8 haftalıkken de bi kereden hastaneye keseyim kalp atışını dinlemeye gidersiniz sabırlı olmaya stres etmemeye gayret edin inşallah
nurludunyam Benimadimanne karin guruldamisi bazen oluyodu canım ama bel agrisi kasik agrisi daha fazla eğilirken özellikle birde normalde ben ishal okurdum olurdum regle 2 3 gün kala bunda kabizim su an (affedersiniz)
sukranertugrul Kızlar bende geçen hafta pazartesi betam 220 çıktı bugün verdim 5215 çıktı değer normal değil gibi😔
Miracle_1 Benimadimanne bende olacam sandım hafif beyazdan bir tık koyu akıntı geldi sonra tekrar beyaza döndü inşallah yerleşmedir test ne zaman yapmalıyım bilmiyorum