Merhaba .. size Nil’e en çok yakışan ismi söyleyeceğim .. ikisi bir kullanılıyor genelde ve uyumlu buluyorum .
Nil Vera .. Benimde ikinci kızım olacak bizde asla isim beğenemiyoruz. Klasik sevmiyorum . Yeni nesil isimler lina lena mira miray mihra pera pare parla .. değişikler güzeller evet ama bi üstüme üstüme gelmeye başladı hepsi birbirinin aynı gibi .. en hayırlı ismi buluruz inşallah 🙏🏻