Heyecanlianne-1 Briahll güzelmiş ancak ancak hızlı soykeyince muberra gibi bir tinida geliyor kulağıma🙂
Heyecanlianne-1 mysunshine1 Ayşe rahmetli annemin adı. Genç yaşta vefat etti. O nedenle koymak istemedim. Birde ilk ismi Nil olsun istiyorum
rvydaaa mysunshine1 kızımın ismi Ayşe Nil daha önce Nil isminin yanında Ayşe duymamıştım bizden başka Allah analı babalı büyütsün 🥰
rvydaaa Heyecanlianne-1 kızımın ismi Ayşe Nil. Ayşe ismini eşim annesinin ismi diye istedi bende Nil istedim. Ayşe ismi olmasaydı Nil Peri ismini isterdim çünkü Nil ismi seneler öncesinden hazırdı 🥰
Myworlddd Heyecanlianne-1 ay ben allah nasip ederse kızım olursa şevval koyucam rüyamda görmüştüm ilk düşüğümden sonra 😍☺️