Burcak61 çok teşekkür ederim 🙂 bende çok sevdim Nil ismini
Zaten koyulmuş olsun diye olmasını istemediğim için burdan fikir alayım hanımlardan dedim. Çünkü bende birbirine uyumlu söylenişi güzel bir isim olsun istiyorum. Umarım bulabilirim birkaç gün daha vericem kendime 🙂 içine sinen olmazsa Nil olarak kalır👍🤗