Heyecanlianne-1 Canım hanımlar doğuma vakit azalıyor ve ben hala isim için karar veremedim haliyle hastane çıkışı ve kapı süsü falan hazirlatamadim. Artık bebek baskı yapıyor ne zaman ne olacağı belli olmaz haliyle. Lütfen bana fikir verin. Nil ismini çok beğeniyoruz. Eşimde onay verdi. Ama tek işim olmasın yanına bir isim daha bulalım diyorum ama uyumlu bir isim bulamıyorum. Sizlerden ricam NİL ismininin yanına güzel uyumlu bir isim olması. Dini açıdan Kuran’da geçen bir isim olursa daha mutlu olurum tabi 🤗 İsim - Nİl İsim -???
Ayseguls_baby Heyecanlianne-1 kuzenimin kızının ismi Nil Sena 🩷 Çok akıllı zeki bir kız. Sınıf birincisi maşallah diyelim ❤️
Heyecanlianne-1 cileklitursu eşimde tek isim olsun diyor ama Instagramda görmüştüm isim analizinde. Üç harfli isimleri tercih etmeyin diye. O nedenle yanına bir isim daha olsa gibi dusundum
Heyecanlianne-1 Ayseguls_baby hay maşallah 🧿 sena kuzenimin kızının adı o nedenle pek düşünmüyorum. Yoksa bende beğeniyorum
Heyecanlianne-1 busegrr elif ismi çok güzel. Benjim ailemde her evde bir elif var 😄 ayrıca Nil birinci isim olsun istiyorum. İkinci olunca falan söylenmiyor genelde okul hayatında falan
Heyecanlianne-1 Maya07 yani burda belirtmek istemiyorum pek🤫 ama biraz uzun diyelim. Neden sormustunuz isim analizi şeklinde birşey için mi iyvun olsun gibisine
Bircanozygt Nil Yasmin – Yasmin, hem Kur’an’da geçer hem de “yasemin çiçeği” anlamıyla doğayla bağ kurar, tıpkı “Nil” gibi. 🤔
Heyecanlianne-1 tonymontana yaa inanın içine sinen tek isim Nil şu anda. Eskiden Azra Zeynep Beril falan befeniyordum bunlardan birini koyarım diyordum ama kız olduğunu ogrnedim hep aklıma Nil ismi geliyor artık ona Nil diye sesleniyorum hatta 😄 onu eleyemem
tonymontana tonymontana yunan gocmeni olarak isime nil ismine cok hakimim cunku bizim mitolojimiz😊 gercekten guzel bir isim eski esim kizimiza nil ismini onermisti ki ben bayilirim ama sirf o istedi diye koymamistim iyi ki de koymamisim😂 benim kizimin ismi de Dora yunan mitolojisinde Tanri nin hediyesi demek yanina 2 isim daha eklicektim ama sin anda tek isime dustum bence sadece Nil olsun sizin bebikinki de🥰
Heyecanlianne-1 demirrleydi_ yaa az önce başka birine cevap olarak yazdım🙂 Azra ismini bende çok seviyorum