Esseraa22 @Aygunirmm benim de baş aşağı aynen oluyor yürürken oturup kalkarken onlar çok normal benim artık çok artmaya başladı dogum yaklaştığı için çok normal kendinizi dinlendirin sürekli Bebek hareket ettikçe de çok ağrı acı olur
Aygunirmm Esseraa22 çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻ben de korktum doğum belirtisi bs. Olabilir mi diye ama normal süreçmiş. Rabbim kolaylık versin size de sağlıklıca alırsınız inşallah evladınızı kucağınıza 🥰