Aygunirmm Esseraa22 çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻ben de korktum doğum belirtisi bs. Olabilir mi diye ama normal süreçmiş. Rabbim kolaylık versin size de sağlıklıca alırsınız inşallah evladınızı kucağınıza 🥰
PapatiA Babymom8 uygulamaya göre 3+6 yazıyor hastanede kan verdim öğrendim yeni adet günüm bugündü , bende de her zaman değil ama ara da sol tarafımda iğne batar gibi oluyor
maco61 nilsumm ben cuma günü öğremdim🥹 bugün tekrar beta yaptım çok şümür artış çok iyi kalp atışını en az 20 eylül flan duyarım