Raincu nilsumm bende 31+4.. sizinde adet sancıları gibi ağrılarınız oluyor mu. Bana günde birkaç kez oluyor
demirrleydi_ 1ErkekkkAnnesi aa aynıyız ama bizim tam tersi ilki kız ikincisi erkek sağlıcakla gelsin bebişler sendede hareketler azaldı mı acaba
nilsumm Raincu Vallahi çok oluyor canım ara ara sancım oluyor ama uzun sürmüyor 10 dk sürüyor geçiyor sanırım yalancı sancılar 😅
Aygunirmm Esseraa22 bir şey sorabilir miyim. 33+5 teyim. Doktor 32 haftada baş aşağı döndüğünü söylemişti. Şuan vajinamda kemiğin orda özellikle yürürken acı hissediyorum. Çevrem bebek baskı yapıyor ondandır diyor. Sizde de var mı böyle bir durum?