momsalis ftmnr05 evet canım gittim şükür herşey yolunda kalbini duydum bebeğimin kocaman olmuş bile şok oldum görünce sen nasılsın gittinmi tekrar 💖💖
ftmnr05 momsalis çok şükür 🤲🏻 bende dün gittim her şey yolunda çok şükür🤲🏻 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️ ne zaman çağırdı tekrar seni doktorun
ftmnr05 momsalis evet duydum Allah’a şükür 🤲🏻😍 bana da 3 hafta sonra gel dedi 10 haftalık oluyorum o zaman da işte 😋
momsalis saliha1 canım merhaba naptın doktora gittinmi tekrar nasıl geçiyor hamileliğin haftamız ve günümüz aynıydı sanırım 😊💖
saliha1 momsalis Merhaba canım, bir hafta önce gitmiştim ve diğer kontrolüm de haftaya. Şimdilik iyi gibi. Ama doktor benden iki hafta eksik hesapladı nasıl oldu anlamadım. Geriden gideceğiz herhalde 😅 Senin nasıl gidiyor umarım her şey iyidir 🥰
saliha1 momsalis Yani benim takvimden hesapladığıma göre şu an 8. haftaya girecek ama doktora göre 6 🤭
Sadooo1 6+3üz. Yarın kontolüö var inşallah hersey normal ilerlemiştir dua edelim birbirimize 1haftadır bulantı kusma halsizlik şikayetleri bugün bıçak gibi kesıldı. Cok tedırgunım. Böyle olan var mı
momsalis saliha1 onlar çok önemli olmuyor canım ilerleyince yakalıyormus bebiş haftasını şimdi nasılsın ne gibi belirtilerin var
saliha1 momsalis momsalis Evet her kontrolde farklı hafta söylüyor doktor 😀 Bulantılarım geçti biraz ama çok halsizlik var, çalışırken de zorlanıyorum biraz bakalım geçer inşallah 😊 doktor da 1 ay süre verdi kontrol için. Senin nasıl geçiyor canım
ftmnr05 momsalis merhaba iyiyim uğraşıyoruz bulantılarla işte 😫 pazartesi gideceğim doktora inşallah. Sen nasılsın ne yaptın nasıl gidiyor
momsalis ftmnr05 bende yani ya bulantılar zorluyor hayırlı güzel haberler alırsın canım inşallah bende bı sonraki pazartesi gidecem 29 u oluyor sanırım
momsalis Limonlusodasever geçmiş olsun canım inşallah sağlıkla kucağına alırsın hakkında hayırlısı olsun bebiş sağlıklı ise bı şekilde tutunuyor zaten kendini yorma istirahat et bol bol
Limonlusodasever momsalis sağol canım bir düşüğüm var ondan biraz korkuyorum ama nasip rabbim takdir etmişse sağlıkla tutunacak inşallah..