momsalis Selam kızlar neler yapıyorsunuz çok sıkılıyorum vakit geçmiyor çok kötüyüm sizin nasıl geçiyor 🙃
nsgrc Ben de 6+6 Salı günü kontrol var Hiçbir belirtim yok endişeliyim daha önce 6,5 haftalık kalbi durmuştu
momsalis nsgrc hayırlısı canım benimde ilk gebeliğimde kalbi durmuştu o yüzden çok korkuyorum bende salı günü gidecem inşallah hepimiz güzel haberler alırız 🤲🏻💖
momsalis saliha1 ya tesadüfe bak hem günümüz aynı hemde adaşız 😍 sağlıkla gelsin bebislerimiz ilk kontrolünuzmu acaba bende salı günü gideceğim inşallah sağlıklı güzel haberlerini alırız 💖🤲🏻
ftmnr05 Selam 6+5 pazartesi kontrolümüz var bizimde hayırlısıyla kalp atışını duyacağız inşallah 🤲🏻❤️
momsalis ftmnr05 ya inşallah bende salı günü gideceğim kalp atışı için insllah güzel haberler alırız 🤲🏻🤲🏻💖
momsalis october aynen öyle hiç iştahım yok şu bile içemiyorum 2 kilo vermişim şimdiden hızlıca geçsin inşallah su zor süreçler gecsinde keyfini cikaralim 🤲🏻🤲🏻💖
Superisibeyza october 6 bizim de kasıklarım agrıyor beyaz ve su şeklinde aklıntım oluyor sizde de var mı
saliha1 momsalis evet yaa çok güzel tesadüf olmuş 🥰 5 gün önce gitmiştim ama sadece keseyi görebildi doktor bu kez ümitliyiz bakalım 😊 inşallah çok güzel geçer süreçlerimiz 😊
momsalis saliha1 canım merhaba naptın doktora gittinmi tekrar nasıl geçiyor hamileliğin haftamız ve günümüz aynıydı sanırım 😊💖
momsalis ftmnr05 evet canım gittim şükür herşey yolunda kalbini duydum bebeğimin kocaman olmuş bile şok oldum görünce sen nasılsın gittinmi tekrar 💖💖