saliha1 bulantıların geçmesine çok sevindim canım bu süreçte bence en zoru bulsntiymis benim bulantılarım devam ediyor sabahları kusuyorum gün içindede sürekli bulantı iştahsızlık halsizlik felan işte pazartesi günü kontrole gidecem bayadir gitmiyorum bakalım ne kadar oldu bebiş bulantı ilacı yazdırmayı düşünüyorum.
Sen en son ne zman gitmiştin tekrar ne zamn gideceksin sanırım senin kanaman vardı geçtimi nasılsın.