Merhabalar hanımlar benim kızım 5 aylık ve 2 buçuk yaşında bi oğlum var aylık mı alacağım yoksa tek bi kerelik mi bide şey soracaktım ben baya geç başvuru yaptım martta dogum yaptım ama 4 aylıkken yaptım onaylandı ama geçen gittim yatmamış ben 4 aylık para mı alacağım yoksa tek seferlik mı