‘Düzenli Ödeme’ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü’nün onayı ile uygun bulunmuştur.
Şeklinde yazıyor bende düzenli ödeme 2. Çocuk olduğu için aylık mi demek oluyor yoksa.herkesde bu şekilde mi yazıyor ilk çocuğun 2021 doğumlu o sayılıyor mu sayılmıyor mu hala anlayamadim da