Melikeakkc Melosss_16 bana mesaj gelmiş sms ben geç görmüşüm hemen gittim 3 ay olmuştu benimde geçen çektim işte hesaba yatmıyormuş her seferinde gidip elden çekiliyormuş o kötü sadece hesaba yatsa güzel olurdu
GirlandBoy_Mom Biminikannesi evet canım ordan bakıyorum ama daha mesaj da gelmedi kayıt da olmuşmamıştır diyor sadece onaylandı
Deleted33000 GirlandBoy_Mom geçen hafta bankaya gittim daha yatmamış ordaki görevli ay sonunda yatıyor genelde muhtemelen ay sonu yatar dedi
GirlandBoy_Mom Deleted33000 bende aile ve sosyal hizmetlerini aradım ay sonunda dedi banada onaylanmış ödemen ay sonunda olur büyük ihtimalle dedi
Deleted33000 GirlandBoy_Mom ay inşallah ya toplu verseler bari benim eğer temmuzu da verirlerse15 bin alcam kimine toplu vermemişler
GirlandBoy_Mom Meriveannesi zamanı yok canım ama ben temmuzun 24 ünde başvurdum 2 hafta önce onaylandı eylül sonunda anca ödeme de onaylanır dediler yani 2 ayı buluyor birikmiş parayı alıyosun yanlış değilsem
Melissayda @GirlandBoy_Mom aşkım tc kimlik ile imza karşılığı veriyorlar bankanın içinden alıyorsun yani atm olmuyor
GirlandBoy_Mom Melissayda yani her ay bankaya gitmek gerekiyor ben hesaba yönlendiriliyor diye sandım aşkım
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom Keşke hesaba gelse yada birikse kuşum, 1500 tl için bankaya gidip bir saat sıra bekliyorum 🥴