Havin49_ Ftmn123- 23 Ağustos da adet olduysanız üstünden ir hafta geçmiş nasıl test de pozitif çıkmış anlamdım
Ftmn123- nerm629_ acilde kan almadılar canım saglık ocağına yönlendirdiler awoks marka erken gebelik testi aldım da nezaman yapayımki canım ?
nerm629_ Ftmn123- bugün yapıp silik çıktıysa yarın ilk idrarinla yap Gene bakalım çıkacakmı Gene sonra buraya resim at awox marka iyi
nerm629_ Ftmn123- niye kizz insan merak ediyo benim kocada öyle bende dedim hergun sigara almayı biliyon dedim işin ne alacaksın dedim bende😂😂😂