Ftmn123- Kızlar adet 23 Ağustos da adet oldum ve bugün içimden erken gebelik testi yapayım dedim ve silik bir çizgi çıktı bu nedemek?
e_kardelenn Ftmn123- kimyasal gebelik olabilir, test yalancı pozitif olabilir , tam olarak adet mi lekelenme mi ondan emin olun, evde iki gün sonra tekrar test yapın
Havin49_ Ftmn123- 23 Ağustos da adet olduysanız üstünden ir hafta geçmiş nasıl test de pozitif çıkmış anlamdım
nerm629_ Ftmn123- canim git ozaman vakit kaybetmeden bu ay 23 ağustosta adet oldunya temmuzun kaçında oldun bide
nerm629_ Ftmn123- çok erken adet olmuşsun canım bu ay sen 5 gün önce olmuşsun git kan ver istersen belki betada gözükür ama erken gebelik testlerinde gözükmez taa eylülün sonuna doğru öğrenirsin erken gebelik testi yapmak istiyorsan dediğim gibi benimde adetimden bu yana 16 gün oldu bende sen gibi dayanamadım yaptim hep negatif sonuç verdi awox markayla yaptım adet günümü beklemek en iyisi
nerm629_ Ftmn123- adetin düzensiz senin benimde öyle bende bu ay 4 gün önce oldum heralde mevsimlerde alakali
nerm629_ bus93 kan ver canım sen bebis var bence bizde onca yapıyor bisey cikmiyo demekki var seninkindeki çıkıyor