nerm629_ yaptım kız ama az idrarlan.
Ftmn123- yaptınmi test canım
nerm629_ yaptım ama az idrarlan ya negatif çıktı
e_kardelenn üstüme görme olabilir
eslem2121 geçejten mi?
Ftmn123- canım sen iliskiye devam.et adetjne bi gün kala falan test yap
nerm629_ tamam anladım
Ftmn123- öyle olanlarda var cnm
eslem2121 peki o nedemek anlatır mısın?
Ftmn123- normal adet olup gebe olanlar ben yaşamadım ama yaşayanı gördüm
eslem2121 haftaya 6 Eylül de test yapabilirmiyimki
Ftmn123- sat ne zamandı
eslem2121 23 Ağustos da adet oldum
eslem2121 Evet ozaman
Ftmn123- şüphen vrsa kan ver cnm
eslem2121 yok diyorumki 6 Eylül de yapmak istiyorum