Gulcan_15 Allah analı babalı ve sağlıkla büyütsün inşallah 🙏🏻🥰 Bende 2 normal doğum yaptım kızımda yeterli sancım yoktu suni sancı taktılar öğlen 1 de suyumu patlattılar 17.53 de kucağıma aldım 36+5 2.750 kg doğdu sadece 3 dikişim vardı şimdi 7,5 yaşında ☺️ oğlumda da kendi sancım vardı düzenli gelmeye başladığında hastaneye gitmiştim akşam 10 civarı 4 cm açılmam olduğunu söyledi nöbetçi doktor doğumunu başlatalım dedi ben kendi doktorumu istediğim için suni sancıyı kabul etmeyip sabaha kadar kendi sancımla durdum ve gram zorlamadı beni doktorum sabah geldiğinde 8 cm olmuşsun hadi biraz hızlandıralım dedi suni taktı yarım saat o sancıyı çektikten sonra 7.55 de doğumhaneye girip 8.00 da oğlumu kucağıma aldım 36+0 3.200 doğdu 1 dikişim vardı sadece şuan da 3 yaşında 🥰Şimdi de 3.bebişi bekliyorum Allahtan bişey çıkmazsa eğer o da normal doğum olacak ☺️ vajinal doğumda rahat açılmanın ve sürecin hızlanmasının en önemli faktörü doğru nefes ve ıkınma bunu yapabilince her şey çok kolay oluyor ve bebeği aldıkları an eskilerinde dediği gibi sende yeniden doğmuş gibi oluyorsun kuş kadar hafif ve çok sağlıklı 🧿😍 Allah isteyen herkese kolay doğum nasip etsin,hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻♥️ Normal doğum düşünen hemcinslerim için yazmak istedim 🥰