Öğlen 13.30 gibi baslayan adet sancısı gibi ağrılarım gelip gidince takip etmeye basladim direk 7 dk bir karnım ve kasıklarıma giriyordu 17.30 da 4 dakikaya düşünce 17.45 acilden giriş yaptım ebe 6 cm açılmam olduğunu söyledi ve bir 15 dakika sonra tekrar kontrol etti 7 cm olmuştu ama adet ağrıları gibi devam ediyordu ağrılarım sonrasında suni sancı ile hızlandıralim dediler ve 19 gibi açılmamın 10 cm olduğunu söylediler 10 dakika sonra bebisim doğdu🩵🧿🥰 inanın burda okuduklarımi duyunca cok korkmustum ama adet ağrısı gibi gelip gitti ve dogana kadar ve dogum aninda sadece 30 dakika yuksek bir agri olmuştur. İlk doğum olduğu için ic ve dış dikislerim oldu ama onlarda aşırı rahatsız etmiyor demem o ki burda yazilan seyleri okuyup ona gore gelen sancıları az sanıp yada gözünüzü korkutmayin 😘