Bumah Gulcan_15 darısı başıma inşallah bende korkuyorum hangi şehirdesiniz istanbuldaysanız hangi hastanede doğum yaptınız
Gulcan_15 Bumah burdurdayım devlet hastanesinde dogum yaptim ama herkes cok ilgilendi sagolsunlar ozel gibiydi
Gulcan_15 Kiraz-tasar25 erkek bebek evet yani genelde gec dogar diyorlar bende hiç beklemiyordum ama bizim bebis böyle oldu🥰🥰
Melek-akckaya21 Gulcan_15 şuan benimde sabahtan beri 15 20 dakkada bir gelen ağrılarım var sırtımda kasıklarıma vuruyor 40+2 im doğum sancısımi acaba bide napamam gerekiyor
Mustinci96_ Bende şuan kan değeri düşüklüğü çıktı ferritin değerim 9a düşmüş. Şuan 32 haftalığız. Acaba doğuma kadar toplayabiliriz de bizde böyle doğum yaşayabilir miyiz . Maşallah size 😊🧿
Gulcan_15 Eda_dnz56 çatı muayenesi doğum anında oldum sadece devlete gidiyordum yapmadi çatı muayenesi ama hic aci verici gelmedi bana
Gulcan_15 Anneveogluu hastanede sadece bir saat kaldım onda da suni sancı verip nst ye bağlıydım nefes alıp verdim derin agri geldikce rahatlatti beni