anneci-23 Ftmn123- sen o testi hamilelik için mi kullancaksın yoksa yumurtlamanı görmek için mi anlamadım ?
anneci-23 Ftmn123- daha çok erken test için adet gününü bekle canım 2 gün falan geçsin üstünden hatta
Ftmn123- anneci-23 ben artık 29. Günde adet oluyorum maalesef yani 20 Eylülde bende 16 Eylül de yapacağım
anneci-23 minikmucizem356_ aynen benden 1 gün önce adet oldu yumurtlama tarihlerimiz büyük ihtimal aynı benim 7 eylül onun 6 olabilir o yüzden 6-7 eylül daha çok yoğunlaş haftaya da 2 günde bir ilişki olursa daha iyi olur tabi sonrası nasip kısmet işi
anneci-23 Ftmn123- tabi canım sen nasıl istersen ben tam pozitifliği görmek için bekliycem 2-3 gün geçince yapıcam
minikmucizem356_ anneci-23 aynen öyle valla bendim de 29 30 şansa dün eşimle tartıştık nasıl olacak bilmiyorum tam yumurtlama döneminde kavga ettik
anneci-23 Ftmn123- normal devam et akışına bırak zaten o zaman gebelik ihtmali çok düşük oluyorama o sürede olucak mıyım diye çok düşünme stres yapma
minikmucizem356_ anneci-23 he valla öyle baklm inşallah nasip olur ya bebiş 7 temmuz’da düşük yaptım Ağustosta adet oldum eylülü bekliyorum baklm